Τι είναι το BODYPUMP™;

Το BODYPUMP™ απευθύνεται σε όλους όσοι θέλουν να αποκτήσουν γράμμωση και μυϊκή τόνωση, και να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση γρήγορα. Το ομαδικό πρόγραμμα fitness BODYPUMP™ βασίζεται σε ασκήσεις με ελαφριά έως μεσαία βάρη, με πολλές επαναλήψεις και εξασφαλίζει την εκγύμναση ολόκληρου του σώματος. Σε μία προπόνηση μπορείτε να κάψετε έως 590 θερμίδες.* Ο γυμναστής σας θα σας υποδείξει τις ασκήσεις και τεχνικές, παρέχοντάς σας την απαραίτητη ενθάρρυνση και κινητοποίηση, με τη βοήθεια της μουσικής, έτσι ώστε να μπορέσετε να πετύχετε πολύ περισσότερα απ' ό,τι μόνοι σας. Φεύγοντας από την προπόνηση, θα νιώθετε έτοιμοι να αντιμετωπίσετε κάθε πρόκληση! Τα μαθήματα BODYPUMP™ μπορούν να έχουν διάρκεια 55, 45 ή 30 λεπτά.

 

Γυμνάστε όλες τις βασικές μυϊκές ομάδες σε μόλις 55 λεπτά

Αρχίστε τα βάρη με το BODYPUMP™ και θα αποκτήσετε μυϊκή τόνωση και γράμμωση ολόκληρου του σώματός σας, χωρίς να "φουσκώσετε".

Πλεονεκτήματα

Αυτή η προπόνηση όλου του σώματος θα σας βοηθήσει να κάψετε θερμίδες, να αποκτήσετε γράμμωση και μυϊκή τόνωση, να αυξήσετε τη δύναμή σας και να βελτιώσετε την κατάσταση των οστών σας.

Η επιστήμη πίσω από το BODYPUMP™

Το πρόγραμμα αυτό βασίζεται στην καταξιωμένη μέθοδο REP EFFECT, η οποία οδηγεί στην ενδυνάμωση των μυών με ελαφριά βάρη και πολλές επαναλήψεις - αυτό είναι το μυστικό για να αποκτήσετε αθλητική μυϊκή μάζα χωρίς λίπος.

Πατήστε το Play

για να πάρετε μια γεύση απο το BODYPUMP™

Η ΕΞΥΠΝΗ
ΚΙΝΗΣΗ

πορευτείτε προς την επιτυχία
YouTube

Όσα πρέπει να γνωρίζετε για το BODYPUMP™

Τι χρειάζομαι για μια προπόνηση BODYPUMP™
Τα μοναδικά πράγματα που χρειάζεστε είναι άνετα ρούχα γυμναστικής, παπούτσια που παρέχουν κατάλληλη στήριξη, ένα μπουκάλι νερό και μια πετσέτα. Κατά τη διάρκεια της προπόνησης θα χρησιμοποιήσετε μια μπάρα, βάρη και ένα step. Αυτά θα σας δοθούν στην προπόνηση.
Πόσο δυνατός πρέπει να είμαι;
Οι γυμναστές του προγράμματος BODYPUMP™ παρέχουν τις κατάλληλες επιλογές για όλους. Καλό είναι να ξεκινήσετε με πολύ ελαφριά βάρη, ή ακόμα και μόνο με την μπάρα. Ξεκινήστε με μόνο μία ή δύο προπονήσεις την εβδομάδα και σταδιακά αυξήστε τις σε τέσσερις. Θα διαπιστώσετε ότι η φυσική κατάσταση και η δύναμή σας θα βελτιωθούν μετά από μερικές προπονήσεις.
Πόσο συχνά πρέπει να κάνω BODYPUMP™;
Το BODYPUMP™ γυμνάζει πολύ εντατικά όλες τις βασικές μυϊκές ομάδες. Γι' αυτό, προτείνουμε να μην κάνετε περισσότερες από δύο ή τρεις προπονήσεις την εβδομάδα, φροντίζοντας να παρεμβάλλεται πάντα μία ημέρα μεταξύ τους. Εάν προσθέσετε δύο έως τρεις αερόβιες προπονήσεις, θα αποκτήσετε γράμμωση και τόνωση σε χρόνο μηδέν.
Μπορώ να προτείνω κάποιο τραγούδι;
Φυσικά! Επισκεφτείτε τη σελίδα για την υποβολή προτάσεων για τραγούδια. Θα περιμένουμε την πρότασή σας με ανυπομονησία!
Είμαι έγκυος. Μπορώ να κάνω προπονήσεις BODYPUMP™;
Η ασφάλεια είναι πάντα η πρώτη μας προτεραιότητα. Κατά συνέπεια, προτείνουμε να μιλήσετε με το γιατρό ή τη μαία σας, οι οποίοι θα μπορέσουν να σας συμβουλεύσουν κατάλληλα εφόσον γνωρίζουν καλύτερα το ιατρικό σας ιστορικό. Επίσης, μιλήστε με το γυμναστή σας εκ των προτέρων και ενημερώστε τον για την εγκυμοσύνη σας. Θα σας προτείνει ορισμένες τροποποιήσεις για το σύνολο της προπόνησης.